eTwinning project “World Games”

Σκοπός του έργου:

Βελτίωση της εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς με τη συμμετοχή μαθητών με εκπαιδευτικές και κοινωνικές δυσκολίες στις δραστηριότητες του έργου- εμπλουτισμός των γνώσεων των μαθητών σε θέματα  επικοινωνίας-ενίσχυση της πολιτιστικής, δημιουργικής, γνωστικής, πολιτικής, ψηφιακής και κοινωνικής ικανότητας.

Στόχοι:

  • Ενίσχυση της δημιουργικότητα των μαθητών στην  παρουσίαση των παιχνιδιών.
  • Να ενθαρρύνουν τους μαθητές να επικοινωνούν και να συνεργάζονται ώστε  να μάθουν παραδοσιακά παιχνίδια από άλλα έθνη και να παρουσιάσουν τα παιχνίδια της δικής τους χώρας παίζοντας.
  • Να μάθουν παραδοσιακά  λαϊκά παιχνίδια από άλλες χώρες του κόσμου και να είναι σε θέση να τα παρουσιάσουν στη σχολική κοινότητα.

 

Στο έργο Συμμετείχαν μαθητές Β’, Γ’, Δ’ τάξεων Γυμνασίου και Α’, Γ’ τάξεων Λυκείου.

 

 

 

 

 

 

 

Όλοι οι μαθητές/ τριες που συμμετείχαν στη δράση παρουσίασαν τον εαυτό τους φτιάχνοντας άβαταρ και γράφοντας ποια παιχνίδια τους αρέσουν.

 

Έγινε με το Padlet

 

 

Πρώτη δραστηριότητα των μαθητών έγινε στo πλαίσo της Eυρωπαϊκής Eβδομάδας Kώδικα CodeWeek.  Εξηγήσαμε στους μαθητές/τριες τι είναι η κωδικοποίησης και που χρησιμοποιείται. Ακολούθησαν διάφορες δραστηριότητες κωδικοποίησης και πήραμε πιστοποιητικά συμμετοχής στην Ευρωπαϊκή Eβδομάδα Κώδικα. 

 

Έγινε με το Padlet

 

 

Δημιουργήσαμε χάρτη με τα σχολεία που συμμετέχουν στο έργο τον οποίο μπορείτε να τον δείτε κάνοντας κλικ στην εικόνα.

 

 

 

 

Σχεδιάσαμε και παρουσιάσαμε τις προτάσεις μας για το λογότυπο και την αφίσα του έργου. Στη συνέχεια όλοι οι συμμετέχοντες ψήφισαν και επέλεξαν τα καλύτερα.

 

 

 

Οι μαθητές/τριες  μαζί με τις εκπαιδευτικούς παρακολούθησαν διαδικτυακά σεμινάρια και έπαιξαν εκπαιδευτικά παιχνίδια για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Έμαθαν τι πρέπει να προσέχουν για να παραμένουν ασφαλείς στο Διαδίκτυο και τους σωστούς τρόπους συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο. 

 

 

Στις 12 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των μαθητών με θέμα «Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι».  Εκπαιδευτικοί και μαθητές από τη Λιθουανία, την Ισπανία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα , θυμήθηκαν γιατί το χριστουγεννιάτικο δέντρο στολίζεται πριν από τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και τι συμβολίζει. Προκειμένου να συμβάλουμε στη δημιουργία ενός ένα βιώσιμου περιβάλλοντος , δουλέψαμε όλοι μαζί για να φτιάξουμε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο από περισσεύματα υφάσματος ή ταινίας συσκευασίας, ξυλάκια, πεσμένα κλαδιά δέντρων και άλλα ανακυκλώσιμα υλικά.

 

 

 

Φτιάξαμε ένα συνεργατικό ημερολόγιο λεξιλογίου. Γράψαμε και ακούσαμε λέξεις σε διαφορετικές γλώσσες και παίξαμε πολλά παιχνίδια που δημιούργησαν οι συμμετέχοντες στο έργο.

Vocabulary / calendar από Orinta Šalkuvienė

Τον Δεκέμβριο συνεργατικά δημιουργήσαμε μια ακροστιχίδα με τα γράμματα του έργου μας WORLD GAMES. Μαθητές από όλες τις χώρες που συμμετέχουν, έγραψαν και διάβασαν προτάσεις που ξεκινούν με τα γράμματα που επέλεξαν με τους εκπαιδευτικούς τους.

Τον Ιανουάριο αναζητήσαμε και παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια, συνδέοντας το παρόν με το παρελθόν. Στη συνέχεια επιλέξαμε αυτά που μας άρεσαν πιο πολύ, τα βιντεοσκοπήσαμε και τα παρουσιάσαμε στους φίλους μας από τις άλλες χώρες. Παρατηρήσαμε ότι πολλά παραδοσιακά παιχνίδια μοιάζουν μεταξύ τους, παρόλο που τις χώρες μας χωρίζει μεγάλη απόσταση.

 

 

Στην τελευταία διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών που έγινε το Φεβρουάριο οι μαθητές των συμμετεχόντων σχολείων παρουσίασαν τις πόλεις τους μέσα από τις αφίσες και παρουσιάσεις που έφτιαξαν.